BNP Paribas Cardif’ten ‘Uzatılmış Garanti’ çözümü
BNP Paribas Cardif’in “Uzatılmış Garanti” çözümü, hem yeni hem de ikinci el araçların garanti süresini uzatıyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre BNP Paribas Cardif’in “Uzatılmış Garanti” çözümü, araç sahiplerine “maddi kaygılardan” uzakta konforlu bir sürüş keyfi sunuyor.
BNP Paribas Cardif’in anlaşmalı olduğu iş ortaklarından sıfır kilometre veya 2. el araç satın alanlar “Uzatılmış Garanti” çözümünden yararlanabiliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen BNP Paribas Cardif Türkiye İştirakleri Genel Müdür Yardımcısı Uğur Kırçal, avantajlarıyla öne çıkan “Uzatılmış Garanti” analizi hakkında şu bilgileri verdi:
“Bu çözümümüz, aracının garanti süresini üretici garantisine ek olarak 1 veya 2 yıl daha uzatmak isteyen tüm araç sahiplerine hitap ediyor. Üretici garantisi sona erdikten sonra devreye giren ‘Uzatılmış Garanti’, Araçların onarımlarını garanti kapsamında garanti altına alarak, bütçelerini korumaktadır.Garanti kapsamında yaptırmak isteyen araç sahipleri, uzatılmış garanti kapsamında onarımlarını yaptırabilmektedir.
Açıklamaya göre sigortalılar, araçlarında meydana gelebilecek teminat kapsamındaki bir arıza durumunda BNP Paribas Cardif Müşteri İletişim Merkezi’ne başvurarak “Uzatılmış Garanti”den yararlanıyor.
Sıfır ve 2. el araçlar için tazminat talepleri için 444 98 76 numaralı telefondan hizmet verilmektedir.